8 Ekim 2014 Çarşamba

kimono ile kombinlerim yazdan kalma

Bu yaz modaya uyup ben de kimonolanmıştım. Püsküllü, çiçek desenli bir kimono almıştım. Kimono yazımı okumadıysanız modasor arama motoru yorumlarımı görmemiş olabilirsiniz. 

Orada da söz verdiğim gibi kimono ile kombinlerimi paylaşmaya karar verdim. 


Geçtiğimiz 10 günde belki daha fazlasında sağlık sorunları yaşadım. Dinlenmeye çalışıp arşivimdeki fotoğrafları bol bol karıştırırken yazmanın iyi geleceğini düşündüm. 

Bu kombinler Bozcaada sokaklarında,  Kaikias otelde, Bozcaada sahilinde 
keşke hep tatil olsa, her gün masmavi denizi görerek uyansak, doğayı her gün yeniden keşfetsek, sevdiklerimize sarılarak günü bitirsek, hep güzel şeyler için atsa kalbimiz, sevdiklerimizden ayrılmasak...
Bir de rüyalar gerçek olsa...

yazdan kalma elif huzurlarınızda:
kimono kombinlerim




kimono


mutlu ve sağlıklı günler dilerim
sevgiler
elif

5 yorum:

  1. Fotoğraflarınız da blogunuz da çok tatlıymış :) Takibe aldım :)

    YanıtlaSil
  2. Çok şık nereden aldınız????

    YanıtlaSil
  3. çok geçmiş olsun kimonon da konuşuyor hani :))
    güle güle giyin
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. çokk beğendim çok şık durmuş kesinlikle :)

    YanıtlaSil
  5. ayyyy bozcaada iyi aklıma getirdin yaaa :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..