12 Ekim 2014 Pazar

makyaj temizlemek emek ister

Her gün makyaj yapmıyorum,  yaptığım zaman da temizliğine çok dikkat ediyorum. Makyajda birçok ürün kullanıyorum,  bunların da cildimde kalmasını istemiyorum elbette. Çoğu zaman üşensem de kaçamak yapmıyorum doğrusu. Cilt temizliği çok önemli. Peki nasıl temizlik yapıyorum?Farklı ürünler ile çeşitli aşamalar sonucunda istediğim temizliğe ulaşıyorum.

İlk adım, tabi ki en sevdiğim makyaj temizleme ürünlerinden Bioderma H2O 
Pamuk yardımıyla uyguladığım Bioderma ile cildimde bulunan makyaj ürünlerinin çıktığını görebiliyorum.
Göz ve dudak makyajımı çıkarmak için Bebak suya dayanıklı göz ve dudak makyaj temizleyici kullanıyorum. Göz çevresi ve dudak diğer bölgelerden farklı olarak daha hassastır. Nemlendirici kullanırken bile özel bir ürün kullanıyoruz sonuçta. 
Sonrasında Vichy 3in1 temizleme sütü kullanıyorum. Bir pamuk yardımıyla nazikçe cildimi temizliyorum. Bu ürün de aslında tek başına kullanılabilir ve oldukça da etkili. Temizleme sütü, tonik ve aynı zamanda göz makyaj temizleyici özelliği var. Durulama gerektirmeyen olarak belirtilse de ben bu ürünü durulamayı tercih ediyorum. Vichy termal suyu içeriği ile ferahlık hissi verdiği de doğrudur. 
Arkadaşımın önerisi ile cilt bakımı rutinime eklediğim ama henüz çok ısınmadığım Bebak acı badem sütü var. Badem sütü temizlemeye yardımcı ancak kokusuna henüz alışmış değilim. 
Makyaj yapmadığım günlerde de kullandığım en sevdiğim yüz yıkama jelim Bebak ferahlatıcı yüz temizleme jelini severek kullanıyorum. Kokusu, kıvamı, etkisi ve ambalajı ile bana oldukça uygun bir ürün. Yıllar önce kullandığım Nivea young serisini hatırlatıyor bana belki de :)
Kapanış aşamasında ise elbette tonik kullanıyorum. Bebak tonik de tercih ettiğim bir ürün. Göz çevresi hariç cildime pamuk yardımıyla uyguluyorum. Bir nevi cilt temizlik sağlaması diyebiliriz. Pamuk tertemiz çıkıyorsa işlem tamamdır. 

Şimdi bu ürünleri yazınca ne kadar çok ürün kullandığımı fark ettim. Ürünlerin hepsine bir şans vermek istiyorum. Makyaj temizlemenin ne kadar da zahmetli bir iş olduğunu fark ettim. 
Neyse ki her gün makyaj yapmıyorum :)



3 yorum:

  1. bebak urunlerini nereden aliyorsunuz ve icerikleri nasil acaba?

    YanıtlaSil
  2. Ben de dun Gratis'den Bebak tonik baktım ama bulamadım :)

    YanıtlaSil
  3. Ooooo valla bravo ben bu konuda inanılmaz tembelim, sen büyük bir azimle üşenmeden makyaj temizliğini çok güzel yapıyorsun...
    sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..