17 Ekim 2014 Cuma

erkek bot modelleri

Bizim evde bazı iş bölümleri vardır. Kendiliğinden oluşan, keskin çizgilerle belirlenmemiş, esnek...Bazı organizasyon işleri ve alışveriş bendeyken bazı diğer işler de eşimdedir.

Alışveriş konusunda eşimden daha tedbirli ve dikkatliyim. Daha çok araştırıyorum. Çünkü online alışverişte ustayım :)

Geçtiğimiz sezon eşim alışverişe gitti ve kırmızı baharlık mont, kırmızı pantolon, kırmızı süet ayakkabılar ile geri döndü!
Sizce ben onu bir daha yalnız alışverişe gönderir miyim?
Aslında bu stili de çok fena değil :)
Aklıma Şener Şen'in bir filmi geliyor. Bilmem hatırladınız mı :))

Erkek bot modelleri için araştırma yapıp birkaç seçenek ile karşısına çıkmak en kolay çözüm. İşte benim beğendiğim 2014-2015 sezonu erkek bot modelleri:

İş yerinde takım elbise ile kullanılabilecek sade bir bot modeli

Biraz daha uçuk bir model, mavi detaylar çok hoşuma gitti


Yoksa böyle bir kar botu alıp bu kış Uludağ'a gidelim sevgilim mi desem?


Yok yok ben en iyisi Uludağ'da otel rezervasyonu yapayım. 
Son seçeneğim ise oldukça uygun fiyatlı, hesaplı, %55 indirimli şık bir bot oldu. Siz ne dersiniz, beğenir mi?

Alışverişte eşinizi yalnız bırakmayın, engin deneyim ve bilgi birikiminizden faydalanması için destek olun, sonra da kadın reyonlarına gidin :)

Kazançlı alışverişler dilerim.







1 yorum:

  1. :) Sanırım sadece bizim evin beyi değilmiş alışverişte başarısız olan diyecektim ama yinede onları seçimlerinde özgür bırakmak gerekli diyede düşünmeden edemedim.Kombin olarak tek renk belki biraz dikkat çekici olmuş ama farklı renklerle kullanımı hoş olabilir.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..