13 Haziran 2014 Cuma

Catherine Arley Gold Serisi

Catherine Arley'den yepyeni bir seri: Catherine Arley Gold Serisi

Alfar kozmetik markalarından Catherine Arley yenilenen serisi ile tanıştık. Sanırım en çok bilinen C. Arley ürünü pudrası olacaktır. Çok kullanıldığını ve beğenildiğini biliyorum. 
Yeni seride ambalajlar değişmiş, gold ismine uygun olarak altın sarısı dairelerle süslenmiş.  
Dörtlü far setinin renklerini beğendim. no: 302 kahve, yeşil ve ten rengine yakın tonlarda.Simli değil, kolay sürülüyor ve çabuk dağılmıyor. Sonbahar için uygun bir palet olabileceğini düşünüyorum.
Bendeki pudra no: 101 benim için biraz açık bir ton haliyle. Kapatıcılığı güzel. 
Dip liner ise tam siyah. Eyeliner süremiyorum diyorsanız dipliner size göre olabilir. Tabi eyeliner uygulamasına göre daha kolay. Kurumak için çok az zamana ihtiyacı var. Parlak siyah olduğunu da eklemeliyim. 
Rujlar ise tahminimden daha kalıcı çıktı. Kokusu da güzel. Kapağı çevirilerek açılıyor. No:223 solda gördüğünüz pembe renk, No:223 ise nude tonlarında
Fondöten deneme fırsatım olmadı ancak glossları da yağlı hissin dolayı çok tercih etmiyorum. Elbette tercih meselesi, simli ve ıslak görünümlü dudaklar için gloss önerilir. Long Lash maskara ise alışılmışın dışında ince bir fırçaya sahip. Uyguladığımda etkisini beğendim. Hafif bir maskara olarak çantamda kurtarıcı ürünler arasına girdi.  
ve tabi ki terracotta allık görüldüğü üzere dayanamayıp hemen kullandım, içinde paraben olmasaydı çok daha iyi olurdu... Bendeki no: 402 biraz koyu bir ton, dağılımı güzel. Biraz tozutma sorunu var. Bronz tende çok güzel duracağına eminim. E hadi tatile gidelim de bronzlaşalım ama dimi :)
Teşekkürler Catherine Arley

bademlebuduk

1 yorum:

  1. Far ve rujları çok merak ettim.Çok güzel görünüyorlar :) Güle güle kullan.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..