9 Haziran 2014 Pazartesi

Avon Femme / kullandım-beğendim

Birkaç haftadır kullandığım Avon Femme parfüm anne sultanlar etkinliği hediyelerinden...
Avon parfümleri zaten güzeldir, kullandıysanız bilirsiniz.
Avon Femme de çiçeksi - meyveli ve hafif bir koku...
İlk denememde hoşuma gitti.

Manolya ve yasemin notaları içeriyor.
Pembe greyfurt ve armut esintileri ile ışıldayan tazeliği, baştan çıkarıcı yasemin tonları ile kontrast oluşturuyor.
Şişesinin tasarımı da benim çok hoşuma gitti.
Kristal görünümü ile bir yıldız gibi hissetmek mümkün.
Yaz için uygun bir koku olduğunu düşünüyorum.
Yaz aylarında özellikle ağır parfümlerden kaçınmak gerekiyor, hafif ve serin kokular tercih etmeli.
Ben kokusunu beğendim, tabi zevkler herkes için değişebilir.
Siz de Avon kataloglarından kokuyu deneyebilirsiniz.
Üstelik bu ay avon Femme parfüm vücut spreyi hediyeli!



bademlebuduk

1 yorum:

Yorum yazan eller dert görmesin..