26 Haziran 2014 Perşembe

cinevim.com dan ev alışverişi

Evin eksiği bitmiyor derlerdi de gülerdim. Hakikaten ev bir dipsiz kuyu ne kadar alsan da ihtiyaçlar bitmiyor...
İş, ev, çocuk derken elif yine online alışverişlerde...
İlk bambu havlumu Taç'dan almıştım yıllar önce. Severek kullandık. Şimdi yeni bir bambu havlu aldım. Büyük boy bir boy havlusu
Bir de krep tavası aldım. Limon ile Zeytin kitabından pancake tarifini deneyip tutturduktan sonra bol bol krep yapar oldum ben 
En son seramik krep tavam da biraz fazla yanınca seramik özelliği olan yapışmazlık gidince çok üzülmüştüm. Tabi hemen yol göründü ona, yenisini geldi.  Bu tavanın aynısından daha önce migrostan almıştım. Uzunca bir süre de kullanmıştım. Sonra zaman aşımından dolayı ayrılmıştı bizden, gayet sağlamdı. 
Şimdi gelsin pancakeler, krepler...


cinevim.com  internet sitesinde bol bol indirimli ürün bulabilirsiniz. Kategorilere ayrılmış hali ve fiyat baremleri de aradığınızı bulmanıza yardımcı oluyor. 
Dün verdiğim sipariş bugün kapımda oldu. Aras kargo ile çalışmalarına rağmen bir günde geldi. Aras kargoyu ilk defa bu kadar hızlı gördüm doğrusu...
Seramik tavamı da öyle bir sarmışlar ki kırılmasın zarar görmesin diye, tebrik ediyorum...

En kısa zamanda sizinle krep tarifimi paylaşacağım....



3 yorum:

Yorum yazan eller dert görmesin..