27 Haziran 2014 Cuma

çok sıcak yandık...

Az önce aldığım bir habere göre bu yaz çok sıcak geçecekmiş...
Hatta bugün termometre 40 dereceleri gösterecekmiş. yandık ki ne yandık.

Bizim evde klima yok, doğal bir cereyan sistemi kullanıyoruz :) Camları açıyoruz...
Ne kadar işe yarayabilir tahminleri alayım?

Güvenilir, uygun fiyatlı, az enerji ile çalışan bir klima bulursam alacağım sanırım...
Araştırmalar başladı bile! 
Grundig marka klima fırsatını gördüm, siz ne dersiniz? 

Uygun fiyatı ve kalite güvencesi ile ilgimi çekti. Üstelik bir de süpürge hediyesi varmış.
Aynı gün teslimat (14 e kadar verilen siparişlerde tabii)
Ücretsiz kurulum olması da harika!
Hediye süpürgesi Fakir marka ve 189 TL değerinde !!!

Biraz araştırma yapınca neler mi keşfettim? 
Grundig markası Arçelik tarafından üretiliyormuş, yeni öğrendim. 
Üstelik teknik serviste Arçelik güvencesi Grundig markasına daha da bi anlam kattı. 

Sizin klima alışverişinde deneyimleriniz varsa benimle paylaşır mısınız?





11 yorum:

  1. valla ben klimadan korkuyorum lejyoner hastalığı gibi bir çok hastalığa sebep olabiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık eskisi gibi değil, onlar da gelişti diye düşünüyorum

      Sil
  2. Klima nasıldır bilmem ama hediyesine ben kefilim ;)

    YanıtlaSil
  3. Havalar aşırı sıcak dediğin gibi ya çekilmiyor, klima falan şart :)

    YanıtlaSil
  4. klimadaki lider markalar daıkın ve mitsubishi ikisinide kullandık, kullanıyoruz çok memnunuz. eğer ısıtma değil sadece soğutma için almayı düşünüyorsan bütün klimalar soğutuyor ancak elektrik faturası daha fazla geliyor daıkın ve mitsubishi den. ısıtmada arçelik dahil bir çoğu yetersiz kalıyor, ucuz olsun diye beko almıştık 20 derecenin üstüne hiç çıkmadı üstelik izmirde. ama mitsubishi kaç derece istersen ısıtıyor ve fatura diğerlerinden daha uygun geliyor. çok uzattım dimi:) sadece soğutma içinse beko ve samsung fena değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tecrübelerini paylaştığın için teşekkürler

      Sil
  5. geçen sene bu araştırmayı yapmıştım ben de. uzun süre klima almaya direndim. ancak çocukla evde pişmeyelim diye salona bir tane almaya razı oldum. sadece yazları o da gerçekten bunaldığımızda çalıştırıyorum. bütçeme uysaydı kesinlikle mitsubishi almak isterdim ancak arçelik ile samsung arasında kaldım. samsung 2 haftadan önce getiremeyiz deyince elendi mecburen ve arçelik takıldı. samsungun düşük desibelli klimasında aklım kaldı ama bu da çok ses yapmıyor neyse ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir de ses yapmamasına dikkat etmek gerekiyor elbette değil mi...

      Sil
    2. evet. hem iç hem dış ünitenin sesleri farklı oluyormuş. balkona vs takılacaksa özellikle çok önemli bence. ben bu konuda hassasım en azından :)

      Sil

Yorum yazan eller dert görmesin..