20 Haziran 2014 Cuma

MOS ile güzelleşiyoruz

MOS kuaförleri bilmeyen var mı?
Ünlü MOS kuaförler zinciri yenilenen yüzü ile artık bizimle...
Modern tasarımıyla ön plana çıkan MOS Bebek’te, 15 kişilik tasarım ekibi bulunuyor. Salonda, müşterilere istedikleri modeller tabletler ile gösteriliyor. 

Doğan Çelik'ten MOS hakkında bilgiler aldık. Bebek şubesi dahil toplam 8 şube ile hizmet veriyorlar. 
MOS Bebek şubesi Mısır Konsolosluğunun karşısında, giriş katta 
Lokasyon da dekorasyon da çok başarılı.
Doğan bey salı ve cuma günleri Mos Bebek şubede bulunuyor. Ali Tacir ise MOS Bebek Salon Yöneticisi olarak tüm güzellik tutkunlarıyla her gün Bebek’te buluşuyor olacak.
Üstelik her pazartesi nakitte %20, kredi kartında %10 indirim imkanı var. 
Doğan bey ile perçem istediğimi ama bir türlü cesaret edemediğimi paylaştım. Oldukça güven verici bir şekilde neden olmasın dedi. Kesime başladı...
Hem tatlı tatlı sohbet ediyor, hem de kesiyor iken ben epey heyecanlı idim. Acaba kullanabilecek miyim diye düşünüyordum.
Nihayet artık benim de kahküllerim var :)
Ben çok beğendim siz nasıl buldunuz?

Sadece bir saç kesimi, saç tarama yada saç renginde ufak bir değişilik insanı iyi hissettirmeye yetiyor.
Tabi güvendiğiniz ve başarılı bir kuaförde...
Yoksa mutsuz da olabilirsiniz...
Kaliteden şaşmayın derim.

MOS dinamik ve vizyoner ekibiyle; MOS Büyük Kulüp, MOS Acıbadem, MOS Ataşehir, MOS Erenköy, MOS Andromeda, MOS Ankara ve yeni açılan MOS Bebek ve MOS Bodrum olmak üzere 8 salonunda, kusursuz bir müşteri memnuniyeti sağlamak üzere çalışmalarına devam etmektedir.
Randevu için: 0(212) 257 67 67

Bademlebuduk

5 yorum:

  1. çok yakışmış canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. yarın canlı canlı göreceğim canım sonucu :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullanman dileğiyle. etiler makas daki tasarımcılarda çok başarılı.

    http://nildanindunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan tatlım, çok güzel görünüyor:)

    YanıtlaSil
  5. gelecektim çalıştığım için katılamadım güzel vakit geçirmişsiniz. Bu arada bloğun harika olmuş güzel bloglamalar arkadaşım:))

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..