8 Haziran 2014 Pazar

Badem'in minnie mouse bekleyişi

Badem kızım için bir sürprizim var :)
Neredeyse bir yıldır konuşan mickey mouse istiyor Badem hanım...
İlk istediğinde ''babaannen gelecek ona söyleriz alır'' demiştik... Babaanne geldi, biz unuttuk farklı hediyelerle döndü...
Sonra başka bir zaman yine istedi bu sefer de ay başında alırız kızım dedik...
Biz ay başında alırız sözünü bademe bir şeyler istedikçe söylüyoruz. Biraz anlamlı kılmak istiyoruz alışverişlerini, heyecanlansın istiyoruz. 
Badem 3 ay önce oyun grubuna başlamıştı. Okulda arkadaşlarıyla çok oynamıyor, daha çok öğretmenleriyle vakit geçirmek istiyordu. Öğretmeni bize çok istediği bir oyuncak varsa onu vaat edin diye öneride bulununca ilk aklıma gelen oyuncak konuşan mickey mouse oldu.
Elbette oyuncakçıya gidip alamazdık, o zaman vaat olmazdı.
Öğretmeni Bademin artık daha çok oyunlara katılır olduğunu olduğunu söylediğinde hemen geçtik bilgisayarın başına, seçimi Bademe bıraktık. Toyzzshop tan dilediği mickey mouse oyuncağı alabileceğini söyledim ve seçenekleri gösterdim. 
Badem minnie mouse neşeli sesler tercih etti. 
Karnına basınca gülüyormuş :)))
Siparişimizi verdik. Sen arkadaşlarınla daha çok oynadığın zaman gelecek dedim... 
Kargomuz hemen geldi tabi ama ben paketini ofiste sakladım :)

Akşama badem ile minnie mouse buluşması var 
Hişşştttt yine de bu bir sürpriz, aramızda kalsın olmaz mı :)))



bademlebuduk


2 yorum:

Yorum yazan eller dert görmesin..