26 Haziran 2014 Perşembe

Bardabas ile eğlence #11

Haziran ayı Bardabas kutumuz henüz tatile gidemeyen bademlebuduk ailesinin yaz eğlencesi oldu. İnşallah biz de en kısa zamanda küçük de olsa bir tatil planı yapacağız. Neyse ki böyle eğlenceli kutular var da eğlenerek öğrenerek vakit geçirebiliyoruz.
Kutumuzda ilk olarak merak ettiğimiz aktivitelerden biri parmak boyama etkinliği oldu. Bir cezvede kutudan çıkan karışımı su ekleyerek kaynattım. Yine kutudan çıkan plastiklere sıcak parmak boyasını koydum. Tabi ki plastik kaplar hemen eridi. Mutfak tezgahı boya oldu :) Badem ile hemen durumu toparladık, boyaları kaselere boşalttık. Sıcak boyanın plastik kapları eritebileceğini düşünmeliydim. Bu da badem ve annesi için tatlı bir macera oldu. 
Asıl macera boyalar biraz soğuduğunda yaşandı. İşte adım adım parmak boyama deneyimimiz:
Önce kulak çöpü ile boyarken sonra parmaklara geçtik. Son olarak da ellerimizi boya kaselerine daldırdık...
Ellerimizi iyice yıkadıktan sonra uğur böceğimizi yaptık. Nasıl olmuş?
Atlama ipi ile çalışmalarımız devam ediyor, henüz ip atlamayı başarıyor değiliz. Sudoku oynadık. Ali ve anneannesi piknikte kitabını okuduk ve okumaya devam ediyoruz bazı akşamlar...
Gerçekten de Ali'nin anneannesinin çantasında yok yok!!!
Babamıza babalar günü hediyesi olarak anahtarlık yaptık. Çok mutlu oldu babamız. 
son olarak da anneanne uçurtmamızı yaptık. Balkonda her gün uçuruyoruz... Komşular da bize bu uçurtmadan yaptı. Bizim için bu uçurtma artık komşu uçurtması da oldu...

Bardabas'ın haziran kutusu yine çok eğlenceliydi. Yeni kutuları heyecanla bekliyoruz.








4 yorum:

  1. barbadası ben de çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
  2. Mındık parmaklarını yesinler :) maaşallah

    YanıtlaSil
  3. bende bir türlü cesaret edememiştim ama zevkli ve eğlenceli görünüyor

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..