24 Haziran 2014 Salı

EYEKO Black Magic Maskara Drama & Curl kullandım

1990 yılından beri sağlıklı ve güvenli göz makyajı konusuna odaklanan İngiliz markası eyeko artık Türkiye'de.
Likit eyeliner, kaş rimeli, maskara ve kirpik kıvırıcısı ile göz makyajı için ürünleri bulunuyor. Yurt dışında bol ödüllü bir marka. Türkiye'de eczanelerde satılıyor.
maskara - rimel - temiz içerik - maskara tavsiye


EYEKO eyeliner ve maskara bir süredir kullandığım ürünlerden, kalitesinden öyle çok memnun kaldım ki paylaşmak istedim.
Maskara için 3 farklı seçeneğe sahip: uzun kirpikler / kalın kirpikler / çarpıcı kirpikler
Benim kullandığım ürün eyeko Black Magic Mascara Drama & Curl

  • Alışık olduğumuz maskara ambalajından farklı, tüp içinde! Tüp ambalajda maskaranın daha uzun ömürlü olacağını düşündüm.
  • Kıvrımlı fırçası ile kullanımı çok kolay
  • Kirpikleri kıvırırken daha uzun ve canlı gözükmesini sağlıyor.
  • Siyah rengini çok beğendim, kirpikler inanılmaz derecede belirgin oluyor.
  • A ve E vitamini içeriyor. Kirpikleri besliyor.
  • Ayrıca keratin, Shea Butter, Gingko biloba ile zengin bir içeriğe sahip

İçinde olanlar kadar olmayanlar da önemli!
  • Paraben, SLS ve SLES içermiyor 

eyeko maskara yorum


Uygulaması kolay, sonuç güzel. Peki ya makyaj temizleme?
Eyeko maskarayı bu sıcak havalarda her gün kullanıyorum. Bir kere bile akmadı…
Suya dayanıklı diğer maskaralar gibi temizlemesi zor yada problemli değil.
Göz makyaj temizleyicisi ile kolayca çıkarabiliyorum.
Gözümde ne bir yanma hissi ne kaşıntı ne de topaklanma sorunu yaşamadım.

EYEKO ürünlerini çok sevdim, en kısa zamanda Eye Brow kaş besleyici ve şekillendirici rimelini de deneyip sizinle paylaşacağım.

eyeko eczanelerde satılmakta, satış fiyatı: 66 TL 




7 yorum:

  1. çok güzel bir ürüne benziyor. o arada yeni blog tasarımın çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  2. Ambalajlari ilginc ve oldukca hos :)

    YanıtlaSil
  3. bu tarz fırçalar benim kirpiklrimi çok fazla yapıştırıyor, bu rimelde böyle bir sorunla karşılaştınız mı?

    YanıtlaSil
  4. deneyen var mı?

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..