2 Haziran 2014 Pazartesi

Farmasi Kozmetik ile tanıştık

Farmasi Kozmetik ürünlerini daha önce ne bir zincir kozmetik mağazasında ne de başka bir parfümeride görmemiştim. Firmanın böyle güzel bir konsept ile ürünlerini görünce çok mutlu oldum. Konsept ürünler kullanmayı çok seviyorum, hep söylüyorum :)
Farmasi'ye kocaman teşekkürler!

A'dan Z'ye bir çok kozmetik ürününün bulunduğu bu sepete, içindekilere ve sunumuna hayran kaldım. 

Biraz da Farmasi'den bahsedecek olursak eğer;
Kozmetik sektöründe 63 yılı geride bırakmış, 118 ülkeye ihracat yapan, yaklaşık 350 milyon kişiye ulaşmış bir markadan bahsediyoruz. Ömerli'de 40.000 m2 alan üzerine kurulu üretim tesisinin günlük bin ton üretim kapasitesi bulunuyor. Trendleri takip eden, müşteri ihtiyaç ve beklentilerine göre kendini yenileyen ve geliştiren Farmasi'nin 2000 çeşitten fazla kozmetik ürünü bulunuyor. ''Doğrudan Pazarlama'' yöntemi ile ürünlerini müşterileriyle buluşturan Farmasi'nin 350.000 satış danışmanı bulunuyor. Felsefe belli: ''kullan, tavsiye et, kazan'' 
network satış ağının bulunduğu ülkelere yenileri de eklenecekmiş... 
Türkiye, Ukrayna, Bosna, Makedonya, KKTC, Azerbaycan, Fas, Mauritius...


Böyle pembeli ambalajlı ürünleriyle çok hoş gözüküyor öyle değil mi?


Ürünlerin fotoğrafını çekmek isterken Badem ile ufak bir savaş yaşadık :)
Ojeleri hemen alıp kullanmak istiyordu. benden olumsuz cevabı alınca ojeleri alıp babasının yanına kaçmış
ve işte sonuç:

Dolayısıyla ilk kullandığımız ürün Farmasi ojeler oldu. Babasına ojelerini iki elinde ayrı renkler süren Bademi ve taşırmadan oje süren babasını tebrik ediyorum.


Hayvanlar üzerinde deney de yapmayan Farmasi'nin hem renkli kozmetik ürünlerini hem de banyo ürünlerini gönül rahatlığıyla kullanmaya başladım.
Farmasi el kremi ile sıvı sabunun kokusuna bayıldım. 
Farmasi dörtlü farın yapısı da çok hoşuma gitti.
Ama şimdilik bu kadar, en kısa zamanda tek tek deneyimlerimi paylaşıyor olacağım.
Bu arada ürünleri incelemek isteyenler için: farmasi



bademlebuduk


4 yorum:

  1. İlk defa duyuyorum bende güzel görünüyor ürünler, güle güle kullanın bademciğe çok yakışmış hıım :)
    http://sensubatintamamisin.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Canım siteye baktımda pek bişey anlamadım. Üyelik mi gerekiyor ? Nasıl alışveriş yapılıyor ? Sen bu sepeti nasıl aldın ?

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan hepiciğinidee farmasinin kremleri falan çok güzel özelliklede.

    YanıtlaSil
  4. hahah Bademciğe çok güldüm ama asıl babaya tebrikler.. yenilerini güle güle kullan canım :-)) sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..