17 Haziran 2014 Salı

yaz için hafif bir vücut spreyi ve el kremi

Yaz geldiğini hissettirmeye başladı nihayet. Sağanak yağışlar, serin havalar derken haziran ayında mıyız eylül ayında mıyız aklım karışmıştı açıkçası. Neyse ki sıcak yaz günleri geldi. 
Hafif kokular, ferahlama hissi aranılır oldu. Ben bugünlerde Farmasi Body Mist havasındayım. 
Angel Beauty Vücut spreyi hafif kokusu, ferahlatıcı olması nedeniyle favorilerimden.
Oryantal notalar deniyor ya kokular için işte bu vücut spreyinde de öyle notalar var. 
Çiçeklerin adları ile kokularını çok bağdaştıramadığım için detayları sizinle şöyle paylaşıyorum: 
portakal çiçeği, mimoza, gül ve vanilya çiçekleri kokularının oryantal karışımı 
Bir parfüm gibi kalıcı değil. Gün içinde ihtiyaç duydukça kullanılabilecek şekilde çantada taşımaya müsait bir ürün. 115 ml olduğundan ağırlık da yapmıyor. Sanırım 1-2 aya kadar tüketeceğim.

Çantamda bulunan diğer bir ürün de Farmasi Rose el kremi
Bu krem ise bitmek üzere...
Gül suyu içeren, paraben içermeyen bu kremi gün içinde birkaç kere kullanıyorum. Özellikle el kreminde içeriğe önem veriyorum. Gün içinde mikroplarla ne çok haşır neşir oluyoruz. Bir de atıştımalıklar, elimizi yüzümüze götürmeler derken  eller önemli bölge haline geliyor. Yerli üretim olan Farmasi ürünlerinden Rose el kremi de gül suyunu Isparta'dan almış. Nemlendirme özelliği ve yok gibi kokusu ile yanımda...
Ürün ambalajı pembe ve 75 ml ürün içeriyor. 


Farmasi body mist 115 ml satış fiyatı 14,99 TL 
(1 ürün alana 1 ürün hediye imiş)
Farmasi rose el kremi 75 ml satış fiyatı: 6,99 TL

Sizin bu aralar çantanızdan ayırmadığınız ürünler neler? 


bademlebuduk 

2 yorum:

  1. Ne yazik ki Farmasi alabilecegim kimse yok cevremde . Bir cok urununu merak ediyorum. Guzel gunlerde kullannn :)

    YanıtlaSil
  2. o rahatlatıcı spreye bayıldım bende. Ankara bir kaç haftadır yağmur dindemidiğinden kullanamamıştım ama şimdi attım çantama. El kremsiz hele yaşayamam. Kuru kuru hiç sevmem gezemem atarım kendimi bir kozmetik dükkanına atarım çantaya bi krem. Güzel günler kullan canım

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..