5 Haziran 2014 Perşembe

Oriflame The One serisi ile tanıştık - 2 Ruj ve Oje

Daha önce burada bahsettiğim Oriflame The One serisinden 2 farklı ürün ile devam ediyoruz.
Oriflame The One serisi ürünlerini deniyor, kullanıyoruz bol bol...

Oriflame The One Forever Plum
The One ruju denedim
Forever Plum 
Nemlendirme özelliği, mis gibi hafif meyve kokusu, yumuşak yapısı ve sürümü, kalıcı olması en beğendiğim özellikleri
Az biraz da ışıltısı var, parlaklık istiyorsanız üzerine gloss kullanmalısınız.
modelim olan ofis çalışma arkadaşıma teşekkürler :)




The One tırnak cilasını denedim,
Bildiğim kadarıyla 15 rengi var şimdilik
bendeki rengi Ruby Rouge
Fırçası çok ilginç, kalın ve tel tel ayrılmıyor. Ancak uygulama sonucu çok başarılı. Tek kat bile yeterli gelebilir, öyle yoğun ama 2 kat sürüldüğünde rengi daha güzel çıkıyor. 
14 güne kadar kalıcı olduğu söyleniyor ama ben o kadar uzun süre aynı oje kullanamadığımdan bu özelliğini test etme şansım olmadı :)
2-3 gün kullandım ve bir sorun yaşamadım. 
Sürümü de fırçası ve katı kıvamı sayesinde sanırım oldukça kolay.
Hızlı kuruyor olması da tam bana göre!







bademlebuduk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin..