5 Haziran 2014 Perşembe

Farmasi Maskara ve Eyeliner

Bugün konumuz Farmasi
Farmasi ürünleri hakkında daha önce burada yazmıştım.
Şimdi artık ürünleri yakından tanımaya başlayabiliriz. 
Elegant Queen Maskara waterproof ve DeepLook eyeliner


Farmasi Elegant Queen Maskara waterproof
Waterproof maskarayı kullanmayı çok tercih etmesem de her gördüğüm maskara gibi bu maskarayı da hemen denedim. Fırça yapısı gördüğünüz gibi ergonomik. Kolay uygulama için tercih edilebilir. Uç kısmı ve başlagıç kısmı daha geniş çaplı, orta kısmı ise dar yapılı. Fırça dizaynı sayesinde uygulaması da kolay. Uzun görünüm ve dolgunluk üzerine bir vaadi yok ama suya dayanıklı olması konusunda iddiası var. Hakikaten de suya epey dayanıklı :) Göz makyaj temizleyicilerle biraz uğraşarak çıkarabildim :)


Farmasi DeepLook eyeliner
Eyeliner ise tam anlamıyla siyah, bazı ürünlerde açık siyah diyemeyeceğim ama griye, mora dönük bir görüntü oluyor. Bu üründe net siyah görüntüyü alabildim. Fotoğrafta da zaten net bir çizgiyi nasıl oluşturduğumu görebilirsiniz. İnce fırça ucu sayesinde keskin ve net bir hat oluşturabiliyorsunuz. Ben kullanımını oldukça rahat buldum. 

ve işte sonuç:






bademlebuduk

5 yorum:

  1. Doğal, yerli, helal sertifikalı Farmasi 1 numara:)

    YanıtlaSil
  2. bizim göremediğimiz ürünlerinden sanırım şuan yok bu ürün

    YanıtlaSil
  3. Bu ürünü bende göremedim nedense :(

    YanıtlaSil
  4. Çok beğendiğim bir ürün teşekkür ederim bilgileriniz için.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel ürün tavsiye ederim. Ama şu an satışta yok maalesef

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..