23 Haziran 2014 Pazartesi

Poyraz bebeği beklerken

Bebeklikten bugüne beraber büyüdüğünüz, sevinçleri, acıları paylaştığınız arkadaşlar olması ne güzel!
Canım Aslı da benim bebeklik arkadaşlarımdan, şimdi bir anne adayı!
Aslı ile beraber, annelerimizin günlerinde, çay saatlerinde el bebek gül bebek büyüdük. Lise yıllarında birbirimize kahve içmeye gittik, annelerimiz gibi. Sonra ben evlendim, doğum yaptım. Aslı arkadaşım bizi bol bol ziyaret etti. Biz anne kız Aslı'ya gittik derken Aslı'dan bir bebek beklediği haberini aldık. Ne mutlu... Artık biz Poyraz bebeği bekler olduk...
Eskimeyen dostlar, bitmeyen arkadaşlıklar ne güzel. Allahım şükürler olsun çok güzel bir çocukluk geçirdik... Son yıllarda her daim görüşemesek de, eskisi kadar sık bir araya gelemesek de her görüştüğümüzde kaldığımız yerden devam edebildiğimiz müthiş dostluklar kazandık... Yıllar boyunca görüşmek, beraber kıkırdamak, hayatı paylaşmak nasip olur inşallah bize de...
Aslı'nın zerafetinin yansıdığı güzel bir karnı burnunda partisine gittik.
İşte o günden kareler ve eskimeyen dostlar 












bademlebuduk

3 yorum:

  1. Merhaba,
    Adaşım hamile dostunuza sağlıkla neşeyle doğum diliyorum...
    Çok güzel olmuş herşey maaşallah ..
    Benim de eski ve çoook yakın dostum yeni hamile kaldı..öyle heyecanlıyım ki anlatamam...
    mutlu haftalaarrrr :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel böyle dostlukların sürmesi...
    Yalnız bişi sormak istiyorum size.Ben ana blog sayfamda sizin tüm yazılarınızı göremiyorum.Sadece tek bir blog yazısı görebiliyorum.Yani takip ettiğim bloglar arasında en son güncellemeyi kim yaptıysa onun yazısını görebiliyorum.Sizde de problem var mı?

    YanıtlaSil
  3. Her detay ne kadar güzel düşünülmüş.
    Bu arada blogunuzu çok beğendim bundan sonra takipteyim :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..