10 Haziran 2014 Salı

Rosense alışverişi

Doğal ve sağlıklı ürünlere merakım artık biliniyor :)
Rosense ürünlerini daha önce hiç denememiştim. Fakat merak ediyordum. Gülün mucize temizleme özelliği ve antioksidan etkisini okudukça merakım arttı. Burada ürünler hakkında detaylı bilgi görünce biraz inceledim. İçeriklerini beğendim ve denemeye karar verdim. 
Aslında sadece Rosense temizleme sütü ve peeling setini alacaktım, gördüğünüz gibi alışveriş listem biraz genişledi :)
doğa pazarı rosense


Doğa pazarı sitesinde yetkililer bana ürünlerle ilgili bilgiler verdiler. Önerilerde bulundular. Ben de bazı önerilerini değerlendirdim gördüğünüz gibi :)) Tonik ve Rosense el ve vücut losyonunu da tercih ettim. 
Onlar da alışverişime bazı hediyeler eklemişler. Merak ettiğim kararsız kaldığım ürünlerden siparişime ilave yapmışlar. Ertesi gün kargom geldi. Hiç bir üründe patlama yada akma olmamış. Her ihtimale karşı ürünler poşetlenmiş ve aralarında baloncuklardan vardı. Firma yetkililerine ilgileri için teşekkür ediyorum.
Siz de sormak istediğiniz ürünler için kendilerine danışabilirsiniz.

Ben hemen Rosense el kremini denedim. Nemlendirme özelliğini çok beğendim.



bademlebuduk

2 yorum:

Yorum yazan eller dert görmesin..