11 Haziran 2014 Çarşamba

Ducray Extra Gentle şampuan

Sevgili İlknur'un #annesultanlar etkinliğinde hediye edilen bu harika şampuanı çok sevdim. Görüldüğü üzere yarısından fazlasını da kullandım bile. 
Özellikle sık yıkanan saçlar için geliştirilmiş bu ürün bana çok iyi geldi. Her gün saçlarınızı yıkıyorsanız size de iyi gelecektir... 


              

Extra Gentle şampuan, Ducray Laboratuvarlarında geliştirilmiş. Fransa'dan ithal. 
Saçınız ile ilgili bir probleminiz olmasa dahi yanlış şampuanı çok sık kullanarak saç ve saç derisi problemlerine davetiye çıkarabiliyorsunuz. İstediğiniz sıklıkta kullanabiliyorsunuz. Benim sık yıkama alışkanlığıma uyum sağlayan bu şampuanın temizlik hissi çok hoşuma gitti. Duru ve parlak görünüm sağladığı için çok memnunum. Bu yüzden de şampuanım bitmeden sizinle paylaşmak istedim. 


Hipoalerjenik  ve Paraben free olması ise harika!
içerik: Water (aqua), sodıum laureth sulfate, ınulın, cocamıdopropyl betaıne, coco-glucosıde, sodıum chlorıde, cıtrıc acıd, fragrance (parfum), glyceryl oleate, green 3 (cı 42053), hydrogenated palm glycerıdes cıtrate, lımonene, sodıum benzoate, tocopherol, yellow 5 (cı 19140).
Paraben-free, phenoxyethanol-free, silicone-free, physiological pH of the scalp (5.5)



bademlebuduk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin..